Διοικητικός Απολογισμός Έργου Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για το 2024

Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά ορόσημο για τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), καθώς τέθηκαν οι βάσεις για μια νέα εποχή ανάπτυξης και ανάδειξης της πόλης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού. Με γνώμονα το Στρατηγικό Σχέδιο για τον Τουρισμό της Θεσσαλονίκης, που παρουσιάστηκε μέσα στη χρονιά, ο ΟΤΘ, σε στενή συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, υλοποίησε μια σειρά δράσεων που στόχευαν στην ενίσχυση της εικόνας της πόλης, την προσέλκυση επισκεπτών και τη βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας.

  • Στήριξε και συνέβαλε στην επιτυχή διοργάνωση σημαντικών εκδηλώσεων που έλαβαν χώρα στη Θεσσαλονίκη το 2024. (Λατρευτική Εβδομάδα , οι εκδηλώσεις το Πάσχα, τα 59α Δημήτρια, το Europride, οι Θερινές Εκπτώσεις, το Kapani Project και η μεγάλη εκδήλωση της Πρωτοχρονιάς στον Λευκό Πύργο. 
  • Υλοποίησε 16 press trips και 4 fam trips, φιλοξενώντας 35 δημοσιογράφους και 40 travel agents από όλο τον κόσμο.
  • Συμμετείχε στις σημαντικότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις
  • Υποδέχθηκε 81 κρουαζιερόπλοια στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης
  • Στήριξε τη διοργάνωση συνεδρίων και εκδηλώσεων στη Θεσσαλονίκη, ενισχύοντας τον συνεδριακό τουρισμό.
  • Συνεργάστηκε με φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης) σε στοχευμένες προωθητικές δράσεις.
  • Συμμετείχε σε ευρωπαϊκά προγράμματα 
  • Βραβεύτηκε για τις δράσεις του.
  • Συνέβαλε στην προώθηση της συνεργασίας με την αεροπορική εταιρία LOT για απευθείας καθημερινές πτήσεις από τη Βαρσοβία.
  • Υλοποίησε καμπάνιες προβολής της πόλης σε Ελλάδα και εξωτερικό

Ψηφιακή προώθηση: TikTok 910.000 views, 109.700 likes | Facebook 2.180.000 views, 55.000 followers | Instagram 2.000.000 views, 45.800 followers | 73 μαζικές αποστολές email με υψηλό ποσοστό ανάγνωσης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment