Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς, κατά τη χθεσινή τακτική του συνεδρίαση, νέος Πρόεδρος στην Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης (ΔΕΥΑΚ) ψηφίστηκε, κατόπιν εισήγησης του Δημάρχου Κιλκίς Δημήτρη Κυριακίδη, ο δημοτικός σύμβουλος Γεώργιος Μπαλάσκας.
Ο κ. Μπαλάσκας καταλαμβάνει την κενή θέση του αποβιώσαντος Βασίλη Καραμπίδη και συνεχίζει, παράλληλα, να ασκεί τις αρμοδιότητές του ως Αντιδήμαρχος Τοπικής Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας και Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων.
Τακτικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΚ ψηφίστηκε, με πρόταση του Δημάρχου Κιλκίς, ο δημοτικός σύμβουλος Νικόλαος Στανημερόπουλος.













