Στις νέες τεχνολογίες θα σερφάρουν οι ηλικιωμένοι του Δήμου Κιλκίς με Κόμβο Ψηφιακής Ενδυνάμωσης

Η πρόσβαση στα δημόσια ψηφιακά αγαθά δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των νέων ηλικιών.

Με σεβασμό στις ανάγκες των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας, στη μεγαλύτερη κοινωνικοποίηση και στην ενεργό συμμετοχή τους στη διά βίου μάθηση,

η Δημοτική Αρχή Κιλκίς κατέθεσε πρόταση στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας για τη λειτουργία Κόμβου Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ηλικιωμένων, στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος, επιδιώκοντας την ισότιμη παρουσία τους στις τεχνολογίες και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.

Η πρόταση εγκρίθηκε με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς τον περασμένο Αύγουστο και έγινε δεκτή από το αρμόδιο Υπουργείο με τον Δήμο Κιλκίς να κατατάσσεται στην έκτη θέση στο σύνολο των 131 ΟΤΑ, που διεκδίκησαν ανάλογη ψηφιακή υποδομή για τους ηλικιωμένους.

Στόχος του πιλοτικού προγράμματος, που έχει πενταετή διάρκεια, είναι η εξοικείωση, η εκπαίδευση και ενδυνάμωση των ηλικιωμένων στις νέες τεχνολογίες, κυρίως σε ότι αφορά την ψηφιακή επικοινωνία και τις δεξιότητες που βασίζονται στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως η επικοινωνία μέσω ψηφιακών εφαρμογών, η πραγματοποίηση ηλεκτρονικών πληρωμών, η χρήση ψηφιακών εφαρμογών του gov.gr, η χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment