Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στον Δήμαρχο Κιλκίς από τους καλαντιστές του 5ου και του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς 

Το χαρμόσυνο άγγελμα της Γέννησης του Χριστού μετέφεραν σήμερα στο Δημαρχείο οι μαθητές του 5ου και του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς.

Συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς τους, οι μικροί καλαντιστές, με τις μελωδικές τους φωνές, έψαλαν τα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα κάλαντα στον Δήμαρχο Κιλκίς Δημήτρη Κυριακίδη και αντάλλαξαν μαζί του ευχές για τη γιορταστική περίοδο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment